Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (19)
    • (13)
    • (12)
    • (8)
    • (7)
    • (7)
    • (3)
    • (2)
    • (1)

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Brussel
Organiseren van de schoonmaakactiviteiten in een toegewezen Area, uitgaande van de verstrekte budgetten en van de voorgeschreven werkorganisatie met als doelstelling het begrote rendement en de begrote omzet te realiseren. Leiding geven aan supervisors en indirect ook aan de uitvoerende medewerkers.
 
Taken en verantwoordelijkheden:
  • Je houdt toezicht op de budgetten, het rendement en de omzet van de schoonmaakwerkzaamheden in de regio Brussel.
  • Je geeft opdracht tot het uitvoeren van de contractuele schoonmaakwerkzaamheden aan de supervisors, controleert en houdt toezicht hierop.
  • Je bespreekt en beoordeelt de wensen of eisen van de opdrachtgevers en neemt naar aanleiding hiervan maatregelen. Je zorgt op vastgelegde overlegmomenten voor een evaluatie van de samenwerking.
  • Je geeft leiding aan 4 tot 5 supervisors die elk een 100 tal klanten bedienen. Je bent hierdoor verantwoordelijk voor zaken als werkoverleg, beoordeling, functioneringsgesprekken enz. Samen met een andere collega Area Manager rapporteer je aan de District Manager.
  • Je vervult een adviserende en ondersteunende rol in offertetrajecten en bespreekt met klanten offertes en opdrachten.
  • Wanneer nodig ondersteun je supervisor met jouw aanwezigheid bij bv de opstart van een nieuwe klant.
  • Je zorgt voor een analyse van de kwaliteitsgegevens van de toegewezen Area. Je bewaakt het kwaliteitssysteem, initieert aanpassingen van de schoonmaakwerkzaamheden om te komen tot verbeteringen en ziet toe op de naleving van de gestelde kwaliteitsnormen.
  • Je verzorgt diverse administratieve processen en rapportages. Daarnaast sta je in voor het opmaken van de routeplanningen van de schoonmakers en facturatie. Je gaat samen met de betrokken supervisor door het lastenboek en maakt de vertaling naar taakkaarten voor de medewerkers
Lees verder >
Antwerpen
Wij zoeken naar een  gedreven persoon die ondersteuning en begeleiding kan bieden op de werkvloer als ploegbaas. Je zal instaan voor de correcte opvolging van een 20-tal onderhoudsmedewerkers. In samenspraak met de meewerkende ploegbaas zorg je voor een optimale planning.
 
  • Je  organiseert de schoonmaakwerken en bent verantwoordelijk voor de goede uitvoering met oog voor de kwaliteitseisen van de klant.
  • Je voert controles uit op geplande werken.
  • Je stuurt en ondersteunt een team aan.
  • Je biedt logistieke ondersteuning (zorgen voor het nodige materiaal en sanitaire voorraden,...).
  • Je onderhoudt een goed contact met onze klant(en), je verantwoordelijke en de schoonmakers.
  • Je rapporteert op regelmatige basis aan je klant en verantwoordelijke.
  • Je bent bereid om sporadisch in te springen waar nodig.
  • Je bent bereid om in het weekend controles uit te voeren.  
Lees verder >
Brussel
  • Je coördineert de schoonmaakactiviteiten bij de jou toegewezen klanten in jouw regio en houdt toezicht op de kwaliteit van het uitgevoerde werk.
  • In samenwerking met het regionale kantoor werf je schoonmaakpersoneel aan.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en de opleiding van het personeel.
  • De administratie van de gepresteerde uren en afwezigheden maakt ook deel uit van jouw takenpakket.
Lees verder >
Lokeren
  • Je coördineert de schoonmaakactiviteiten bij de jou toegewezen klanten in jouw regio en houdt toezicht op de kwaliteit van het uitgevoerde werk.
  • In samenwerking met het regionale kantoor werf je schoonmaakpersoneel aan.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en de opleiding van het personeel.
  • De administratie van de gepresteerde uren en afwezigheden maakt ook deel uit van jouw takenpakket.
Lees verder >
Sint-Lievens-Houtem/ Zottegem/ Herzele
Wij zijn op zoek naar een schoonmaakmedewerker die verantwoordelijk zal zijn voor:
  • Het schoonmaken van publieke ruimtes, personeelsruimtes en sanitair
  • Afstoffen, stofzuigen en dweilen van vloeren.
  • Vuilbakken leegmaken, producten bijvullen.
  • Alles ordelijk en netjes houden.
  • Schoonmaakmateriaal proper houden.
Lees verder >
Nationaal / Aartselaar
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning en opvolging van de werven en signaleert eventuele afwijkingen en onderneemt hierop meteen actie.
  • Je hebt veel klantencontacten en bent verantwoordelijk voor de goede uitvoering van het werk met oog voor de kwaliteitseisen van de klant.Je volgt zowel je eigen team als de onderaannemers op.
  • Je zorgt voor een correcte administratieve organisatie van de werven.
  • Je inspecteert de werven en volgt klachten op.
  • Je staat in voor het stockbeheer (producten opvolgen, bestellen,..)
Lees verder >
Antwerpen
  • Je maakt mee schoon, organiseert de schoonmaakwerken en bent verantwoordelijk voor de goede uitvoering met oog voor de kwaliteitseisen van de klant.
  • Je voert controles uit op geplande werken.
  • Je stuurt een team aan.
  • Je biedt logistieke ondersteuning (zorgen voor het nodige materiaal en sanitaire voorraden,...).
  • Je onderhoudt een goed contact met onze klant(en), je verantwoordelijke en de schoonmakers.
  • Je rapporteert op regelmatige basis aan je verantwoordelijke.
  • Je bent bereid om iedere dag zelf mee te werken.
  • Je maakt gebruik van professionele schoonmaakapparatuur (boenmachine, stofzuiger,..) en diverse schoonmaakproducten
Lees verder >
Europees Parlement
Description de la fonction :
  • vous coordonnez les activités de nettoyage chez les clients qui vous ont été attribués et vous êtes responsable de l’entretien ;
  • vous nettoyez avec vos collègues et leur donnez des instructions ;
  • vous collaborez avec les membres de votre équipe et vous contrôlez la qualité du travail ;
  • vous êtes responsable de l’organisation des activités et vous donnez les premières instructions aux membres du personnel ;
  • vous vous chargez des tâches administratives avec le responsable du secteur ou du site ;
  • vous êtes la première personne de contact pour les clients et les membres de l’équipe de nettoyage ;
  • vous assurez également la gestion des heures prestées et des absences.
Lees verder >
Vlaanderen / Brussel
Samen met 250 collega’s over heel Vlaanderen ondersteun je onze klanten met diverse taken als huishoudhulp. Zo kan je instaan voor schoonmaak,  strijken,…maar ook voor het bereiden van maaltijden,
Axxi4you bestaat binnenkort 5 jaar en onderscheidt zich in de markt door :
Bij Axxi4you  ben je geen nummer maar iemand die deel uitmaakt van een team. Jij als huishoudhulp zorgt samen met onze consulenten voor tevreden klanten.
Axxi4you zorgt voor een goede match tussen onze klanten en hun thuishulp (oa door een thuisbezoek bij opstart)
  • Je kan rekenen op een correcte en stipte betaling mét eindejaarspremie en vakantiegeld
  • Je kan een uurrooster opstellen naar keuze waardoor een goed evenwicht werk en gezin mogelijk wordt
  • Axxi4You maakt deel uit van een grotere groep Facilicom die stabiliteit waarborgt
  • Je kan beroep doen op een team van ervaren Axxi4you consulenten die klaarstaan voor alle mogelijke vragen en ondersteuning maar ook helpen bij het beheer van alle mogelijke sociale documenten
  • Je krijgt een persoonlijke opleiding en begeleiding
  • Je komt terecht in een tevreden team medewerkers die allemaal reeds langer deel uitmaken van Axxi4You
Lees verder >
Brussel
  • Je coördineert de schoonmaakactiviteiten bij de jou toegewezen klant en je bent mee verantwoordelijk voor het onderhoud.
  • Je poetst samen met de collega’s en geeft deze collega’s werkinstructies.
  • Je werkt samen met je team en houdt toezicht op de kwaliteit van het uitgevoerde werk.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en eerste instructie aan het personeel.
  • Je regelt het administratieve luik met de sector of site verantwoordelijke.
  • Je bent de eerste aanspreekpunt van de klanten en van het schoonmaakpersoneel.
  • De administratie van de gepresteerde uren en afwezigheden maakt ook deel uit van jouw takenpakket.
Lees verder >

Door www.werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen