Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (16)
    • (15)
    • (13)
    • (10)
    • (7)
    • (6)
    • (6)
    • (5)
    • (2)

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Antwerpen
99 uur
Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij een van onze klanten. Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren. Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox. Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op. Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!


 
Lees verder >
Antwerpen
40 uur
Onze handyman op locatie bij de klant, zorgt dagelijks voor het uitvoeren van de volgende werken: sanitair, laagspanning, schrijnwerkerij, schilderwerken, re-Lamping. Dagelijks zal je ervoor zorgen dat de klanten zowel preventief als curatief worden verder geholpen.
 
Taakomschrijving:
 
Als polyvalent technieker wordt je verantwoordelijk voor het uitvoeren van werken bij  onze klanten. Het gaat hem zowel projecten, onderhouds- en herstellingswerken.
Je gaat de baan op (wij voorzien een bedrijfsvoertuig) en bent in staat om zelfstandig allerhande klussen uit te voeren.
  • Herstellen van allerlei technische mankementen: deuren, sanitair, lampen, convectoren/radiatoren,  kleine schilder- en tegelwerken
  • monteren en opstellen van meubilair, standen en events
  • Intervenieert  bij defecten of storingen
  • Inboedel of inrichting tussenwanden, valse plafonds, ... demonteren of monteren
  • Kleine elektrische werken uitvoeren (nieuwe stekker, nieuwe luminaire, vervangen van lampen en TL's)
  • De sanitaire installatie controleren en onderhouden
  • Defecten aan een installatie (verlichting, verwarming, sanitair, ...) vaststellen
Lees verder >
Brussel centrum
40 uur
Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij een van onze klanten. Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren. Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox. Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op. Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!
Lees verder >
Gent
40 uur
  • Ontvangen van bezoekers en leveranciers
  •  Registreren van bezoekers in een logboek
  •  Inkomende en uitgaande post verdelen
  •  Bijhouden van mails
  •  Bestellingen plaatsen
  •  Bestelbons opmaken
Lees verder >
Antwerpen
40 uur
Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse opvolging van de lopende onderhoudscontracten voor ons onderhoudsbedrijf GOM. Dit betekent dat je dagelijks contact hebt met de interne klanten op het gebied van de onderhoudscontracten en facturatie. Je fungeert als aanspreekpunt voor je lopende klantenportefeuille.
Bij complexe dossiers ga je steeds op zoek naar oplossingen en adviseer jij je klant hierover.
Je rapporteert aan de manager contractbeheer en facturatie                                                 
  • Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten.
  • Het beheren, opvolgen en muteren van contracten.
  • Dagelijks zorg je voor een correcte registratie en facturatie van alle mutaties
  • Je denkt mee na over het uitwerken van processen
  • Je waarborgt op een efficiënte manier de kwaliteit van het proces
  • Het verwerken van alle contractinformatie in SAP.
  • Het uitwerken van klantrapportages.
  • Het schriftelijk en mondeling communiceren in het NL en FR.
  • Projecten opstarten en te ondersteunen.
Lees verder >
Dilbeek
99 uur
Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij een van onze klanten. Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren. Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox. Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op. Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!
Lees verder >
Zaventem
40 uur
Als receptionist(e) sta je in voor de volgende taken:
  • Ontvangen van bezoekers en leveranciers
  •  Registreren van bezoekers in een logboek
  •  Inkomende en uitgaande post verdelen
  •  Bijhouden van mails
  •  Bestellingen plaatsen
  •  Bestelbons opmaken
Lees verder >
Zaventem
40 uur
Als receptionist(e) sta je in voor de volgende taken
  • Ontvangen van bezoekers en leveranciers
  • Registreren van bezoekers in een logboek
  • Inkomende en uitgaande post verdelen
  • Bijhouden van mails
  • Bestellingen plaatsen
  • Bestelbons opmaken
Lees verder >
Zaventem
40 uur
Als receptionist(e) sta je in voor de volgende taken
  • Ontvangen van bezoekers en leverancier
  • Registreren van bezoekers in een logboek
  • Inkomende en uitgaande post verdelen
  • Bijhouden van mail
  • Bestellingen plaatsen
  • Bestelbons opmaken
Lees verder >
Mechelen
99 uur
Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij een van onze klanten. Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren. Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox. Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op. Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!
Lees verder >

Door www.werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen