Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (23)
    • (13)
    • (11)
    • (10)
    • (7)
    • (4)
    • (3)
    • (3)
    • (2)

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Antwerpen
Als tenderspecialist ligt je focus op het schrijven van offerteteksten voor grote en strategische accounts en prospects van Facilicom. Je verdiept je in het lastenboek en/of de behoefte van potentiële opdrachtgevers en vertaalt deze wensen in een concrete offertetekst met duidelijke  meerwaarde voor de klant. Om tot een winnend voorstel te komen, zorg je voor een vlot verloop van het totale proces: van ontvangst van de prijsvraag, opzetten van een projectteam, organiseren van tussentijdse meetings tot het schrijven van de teksten en dit alles verwerken in een aantrekkelijk voorstel voor de opdrachtgever. Hierin werkt u nauw samen met het gehele team van tenderspecialisten, salesmanagers, operationele managers en de afdeling marketing & communicatie.

Je werkt in deze functie op corporate niveau en behandelt de prijsvragen voor alle diensten of een combinatie van diensten. In jouw inloopperiode zal jouw focus vooral op de bewakingsdiensten liggen dus voeling met deze sector is zeker een pluspunt.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je biedt projectmatige ondersteuning bij nationale offertetrajecten , coördineert de verschillende stappen in het commercieel traject en verwerkt de input van de verschillende leden van het projectteam tot een offerte.
  • Je draagt bij aan het succes van het commerciële team van Facilicom.
  • Je verdiept je in de documenten van offerteaanvragen en selecteert relevante informatie van prospects.
  • Op basis van die kennis stel je  een complete, onderscheidende en klantgerichte offerte op waarmee we nieuwe klanten binnenhalen.
  • Je blijft ook kritisch kijken naar standaardteksten en past deze aan op basis van innovaties en nieuwe marktontwikkelingen.
  • Je rapporteert aan de Head of Innovations & corporate tenders.
Lees verder >
Antwerpen

Als medewerker Fleet fungeer je als eerste aanspreekpunt voor het volledige beheer van het wagenpark. Met meer dan 500 wagens in eigen beheer, ben jij diegene die het ganse proces in goede banen leidt.

Samen met je collega en de Fleet manager zorgen jullie ervoor dat alle medewerkers op een korte en efficiënte manier worden geïnformeerd (boetes, nieuwe wagens, verzekeringen, simkaarten, gsm’s, …)

Je communiceert op een vlotte en professionele manier op alle niveaus (managers en collega’s).

Je komt terecht in een team waar open communicatie en input in het werk zeer belangrijk zijn.

 

- Je volgt dagelijks de boete administratie op.

- Je zorgt voor het plaatsen van orders (simkaarten, gsm, …)

- Je doet voorbereidend werk op de facturatie.

- Je past alle mogelijke wijzigen onmiddellijk aan (nieuwe bestuurder, nieuw nummer, enz.)

- Je bereidt, registreert en maakt contracten op (wagen, gsm, simkaarten….).

- Bij het ophalen van de wagens zorg jij voor de ganse administratie van A tot Z.

- Per uitzondering iemand wegbrengen/ophalen bij wissel wagen of ongeval.

- Je denkt steeds mee om de bestaande processen en werkmethodes te optimaliseren.

Ben jij de collega waar we naar op zoek zijn?

Lees verder >
Antwerpen
  • Je hebt dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met onze klanten ter opvolging van de openstaande facturen in jouw portefeuille ; volgt hierbij de voorgeschreven invorderingsprocedures;
  • Bewaking van kredietlimieten maakt deel uit van je basisopvolging;
  • Het boeken van bankuittreksels behoort eveneens tot je dagelijks takenpakket;
  • Je staat in voor registratie van facturatieklachten;
  • Je biedt graag ondersteuning bij allerhande ad hoc taken in onze boekhouding & administratie.
Lees verder >
Antwerpen centrum
Ben jij een administratieve duizendpoot die houdt van een uitdaging? Ben jij secuur, analytisch sterk, procesmatig & dienstverlenend? Hou jij van een werkdag vol afwisseling? Word dan onze nieuwe back office catering medewerker!
 
Vanuit ons hoofdkantoor op het eilandje in Antwerpen wordt het administratief backoffice proces uitgevoerd, beheerd en support geleverd aan onze nationale account managers.

 Wat zijn je taken?
  • Je zorgt voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze catering divisie Prorest. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de declaraties, bestellingen, inventarisatie- en facturatie taken.
  • Je verricht specifieke taken voor grote en/of landelijke accounts, waaronder managementinformatie. Je acteert proactief op afwijkingen en veelvoorkomende vragen
  • Je zorgt voor de programmatie van het kassasysteem bij onze klanten.
  • Je volgt klachtenbehandeling op en verwerkt de resultaten van enquêtes.
  • Je houdt ervan om onze medewerkers en klanten vlot telefonisch te woord te staan.
  • Je houdt bij je werkzaamheden rekening met financiële impact. Je weet hierbij een goede keuze te maken ten aanzien van verloning (employee) en facturatie (klant)
  • In deze functie speel je een rol bij nieuwe ontwikkelingen, experimenteren en het continu verbeteren van de dienstverlening voor klant en employee.
Lees verder >
Antwerpen
Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse opvolging van de lopende onderhoudscontracten. Dit betekent dat je dagelijks contact hebt met de interne klanten op het gebied van onderhoudscontracten. Je fungeert als aanspreekpunt voor je lopende klantenportefeuille. Dagelijks zorg je voor een correcte registratie en facturatie van alle mutaties en waarborgt op een efficiënte manier de kwaliteit van het proces.
Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten. Bij complexe dossiers ga je steeds op zoek naar oplossingen en adviseer jij je klant hierover.
Op een proactieve manier en volgens de voorgeschreven procedures, verzorg je dagelijks de opvolging van de lopende onderhoudscontracten. Je rapporteert aan de manager contractbeheer en facturatie
                                                          
Je taken bestaan uit:
  • Het beheer, opvolging en muteren van onderhoudscontracten.
  • Het uitvoeren van regularisaties en (half)jaarlijkse indexeringen van contracten.
  • Inzicht geven in de operationele/kwalitatieve afwijkingen die het serviceniveau kunnen beïnvloeden.
  • Het opvolgen van maandelijkse facturatie en het uitvoeren van contracten.
  • Het verwerken van alle contractinformatie in SAP.
  • Het uitwerken van klantrapportages.
  • Het schriftelijk en mondeling communiceren in het NL en FR.
  • Mee na te denken over werkprocessen en deze te respecteren.
  • Projecten opstarten en te ondersteunen.
Lees verder >
Merchtem
Als consulent(e) bij Axxi4you zoeken we een nieuwe collega die met plezier verantwoordelijkheid opneemt en voldoening haalt uit een sterk gevarieerd takenpakket. Bij Axxi4you ben je…

Commercieel Medewerker
  • Je vormt de brug tussen de specifieke wens van een klant naar schoonmaak toe en jouw portefeuille aan poetshulpen.
  • Je weet klanten enthousiast te maken over Axxi4you.
  • Je doet een grondige analyse van de vraag van de klant (uurregeling, werkplaats, …)
  • Wekelijkse bezoek je klanten in jouw regio (Antwerpen).
  • Je denkt in overleg met je team na over de uitbouw van je regio’s en onderneemt acties in samenwerking met onze afdeling marketing.
Recruiter
  • Via allerhande rekruteringsacties (in overleg met HR en Marketing, lokale partners, vdab,…) trek je poetshulpen aan.
  • Je voert rekruteringsgesprekken met kandidaat medewerkers.
  • Je volgt jouw medewerkers op door middel van coaching en functioneringsgesprekken.
  • Je neemt periodiek deel aan jobbeurzen en andere initiatieven samen met 5 directe collega’s.
HR Officer
  • Je volgt de personeelsadministratie op; je verwerkt prestaties en maakt een wekelijkse planning met behulp van onze e-tool.
  • Door je basiskennis sociale wetgeving verzeker je jouw poetshulpen van een correcte verloning. Indien nodig voorzien wij hiervoor in een on-the-job training.
Lees verder >
Antwerpen
  • Je staat in voor een correcte loonverwerking van onze medewerkers actief in de diverse Facilicom bedrijven (volgens verschillende paritaire comités).
  • Je adviseert collega’s binnen de eigen organisatie en uit de verschillende bedrijven mbt vragen en/of toepassing van de sociale wetgeving. 
  • Je biedt brede administratieve, inhoudelijke en organisatorische ondersteuning op het gebied van payroll en verstrekt managementinformatie.
  • Je werkt actief mee aan het optimaliseren van onze werking met SAP HR.
  • Je neemt de verantwoordelijkheid en waakt over het vlot en correct naleven van allerhande HR-processen en procedures, van aanname tot uitdienst in samenwerking met de verschillende bedrijven en districten, pro-actief op zoek naar verbetering en controles.
  • Je assisteert de districten inzake juridische arbeidsrechtelijke zaken (langdurige afwezigheid, premies, ontslag,…) en/of signaleert eventuele problemen aan de betrokken HR Business Partner
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor SAP HR gerelateerde vragen.
  • Een aantal keer per jaar geef je een interne opleiding over payroll en tijdsregistratie binnen ons systeem aan interne medewerkers.
Lees verder >
Aartselaar
Je zorgt voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze divisie GOM Glaswas. Dit houdt o.m. in:
  • Planningen opvragen bij onderaannemers + mails opvolgen/ herinneringen sturen.
  • Planningen samen met eigen ruitenwassers opmaken.
  • Planningen communiceren naar klant en eventuele vragen intern oplossen en dan antwoorden naar klant.
  • Overzicht behouden over planningen + proactief planningen bekijken/maken.
  • Klachten beantwoorden na interne info van operations omtrent de klacht.
Lees verder >
Antwerpen
  • Analyse en controle van het grootboek (GL)
  • Verzorgen van een juiste en tijdige verslaggeving m.b.t. de periodecijfers;
  • Consolidatie en rapportagewerkzaamheden van de diverse entiteiten binnen de diverse bedrijfs-units binnen Gom
  • Voorbereiding van de financiële jaarafsluiting en aanspreekpunt bij de externe accountantscontrole;
  • Deelnemen aan de totstandkoming en/of uitwerking van de jaarbegrotingen;
  • Ondersteunen van de business units/backoffice bij financiële vraagstukken;
  • Signalering en advisering met betrekking tot de financiële- en administratieve procedures.
  • In deze functie rapporteer je aan de Finance Manager Facilicom België
Lees verder >
België
Vind je niet meteen wat je zoekt in onze vacaturelijst? Maar heb je wel de juiste Facilicom drive?
 
Heb je bijvoorbeeld ervaring op vlak van HR, payroll, facturatie of als inside sales medewerker? Werk je graag nauwkeurig en ga je graag een uitdaging aan?
Stuur dan zeker je CV en/of motivatiebrief naar ons door!

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerd medewerkers om onze teams te versterken!

Enkele voordelen op een rijtje:
  • Flexibele uren
  • Werken in eigen regio
  • Zelfstandig werken
  • Werken bij een grote facilitaire dienstverlener
Lees verder >

Door www.werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen