Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (19)
    • (13)
    • (12)
    • (8)
    • (7)
    • (7)
    • (3)
    • (2)
    • (1)

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Zaventem
  •  Je bent verantwoordelijk  voor de begeleiding van minder valide reizigers en alleen reizende kinderen.
  • Je helpt passagiers bij het inchecken, begeleidt hen door de douane, helpt hen bij het aan boord gaan van het vliegtuig en andersom.
Lees verder >
Aartselaar
Je zorgt voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze divisie GOM Glaswas. Dit houdt o.m. in:
  • Planningen opvragen bij onderaannemers + mails opvolgen/ herinneringen sturen.
  • Planningen samen met eigen ruitenwassers opmaken.
  • Planningen communiceren naar klant en eventuele vragen intern oplossen en dan antwoorden naar klant.
  • Overzicht behouden over planningen + proactief planningen bekijken/maken.
  • Klachten beantwoorden na interne info van operations omtrent de klacht.
Lees verder >
Antwerpen
  • Analyse en controle van het grootboek (GL)
  • Verzorgen van een juiste en tijdige verslaggeving m.b.t. de periodecijfers;
  • Consolidatie en rapportagewerkzaamheden van de diverse entiteiten binnen de diverse bedrijfs-units binnen Gom
  • Voorbereiding van de financiële jaarafsluiting en aanspreekpunt bij de externe accountantscontrole;
  • Deelnemen aan de totstandkoming en/of uitwerking van de jaarbegrotingen;
  • Ondersteunen van de business units/backoffice bij financiële vraagstukken;
  • Signalering en advisering met betrekking tot de financiële- en administratieve procedures.
  • In deze functie rapporteer je aan de Finance Manager Facilicom België
Lees verder >
Antwerpen
Als administratief medewerker kom je terecht binnen onze afdeling KZI (= Kwaliteitszorg en Innovatie). Het KZI-team voert taken uit ter ondersteuning van het lijnmanagement van het schoonmaakbedrijf GOM (onderdeel van Facilicom).
 
Wanneer wij voor een nieuwe klant een schoonmaakopdracht opnemen, ben jij onder andere verantwoordelijk voor opmaken van de werkinstructies voor de medewerkers toegewezen aan deze klant. Concreet maak je in dit verband themakaarten aan op basis van bestaande templates.
 
Daarnaast sta je in voor de tijdige en correcte afhandeling van diverse administratieve taken. Op drukke momenten kan je aanlopen tegen stevige deadlines. Binnen je functie rapporteer je rechtstreeks aan de Kwaliteitszorg Manager.
Lees verder >
Antwerpen
  • Ondersteuning administratief-organiserende taken voor Recruitment/Payroll/ Opleidingen/..
  • Maken van allerhande kleine statistieken, rapporteringen
  • Publiceren van vacatures
  • Inplannen van kandidaten
  • Selectiegesprekken meevolgen
  • Ondersteuning bieden aan collega’s bij projecten
  • Bijwonen van presentaties over verschillende divisies binnen Facilicom.
Lees verder >
Antwerpen-Hoboken
Als Vestigingsadministrator ben jij verantwoordelijk voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze vestiging! Dit houdt o.m. in: voorbereiden van de personeelsadministratie, opmaken van sociale documenten, voorbereiding van de facturatie, etc. Daarnaast hou je ervan onze medewerkers en klanten, vlot telefonisch te woord te staan. Een werkdag vol afwisseling houdt het werk voor jou interessant en zorgt ervoor dat je iedere dag met een glimlach naar het werk komt!

Onze ideale adminsitratief bediende HR:
  • is een echte administratieve duizendpoot die van afwisseling houdt.
  • is communicatief en werkt graag met arbeiders.
  • heeft liefst ervaring in een HR ondersteunende functie, maar zijn/haar motivatie en gedrevenheid maken écht het verschil.
  • is stressbestendig, communicatievaardig en heeft de nodige tact
  • je werk PT, elke namiddag van 13 u -17 u!
Lees verder >
België
Vind je niet meteen wat je zoekt in onze vacaturelijst? Maar heb je wel de juiste Facilicom drive?
 
Heb je bijvoorbeeld ervaring op vlak van HR, payroll, facturatie of als inside sales medewerker? Werk je graag nauwkeurig en ga je graag een uitdaging aan?
Stuur dan zeker je CV en/of motivatiebrief naar ons door!

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerd medewerkers om onze teams te versterken!

Enkele voordelen op een rijtje:
  • Flexibele uren
  • Werken in eigen regio
  • Zelfstandig werken
  • Werken bij een grote facilitaire dienstverlener
Lees verder >
Antwerpen
Om ervoor te zorgen dat onze klanten ook na de uitgevoerde werkzaamheden tevreden zijn, zijn onze dossierbeheerders verantwoordelijk voor de dagdagelijkse ondersteuning van onze klanten op gebied van service offertes, onderhoudscontracten en alle vragen die betrekking hebben tot onze dienst na verkoop.
 
Je ben het aanspreekpunt voor je klantenportefeuille en volgt deze op van A tot Z. Je volgt lopende onderhoudscontracten op.
  • Alle contractinformatie in SAP verwerken.
  • Beheer, opvolging en mutaties van contracten voor grote klanten.
  • Opmaak van offertes.
  • Uitvoeren van regularisaties en (half)jaarlijkse indexeringen van contracten.
  • Oplossen van klachten en proactief doorgeven aan stakeholders.
  • Uitwerken van klantrapportages.
  • Inzicht geven in de operationele/kwalitatieve afwijkingen die het serviceniveau negatief beïnvloeden.
  • Telefonisch contacteren van klanten.
  • Opvolgen van maandelijkse facturatie en het uitvoeren van contracten.
  • Trainen en begeleiden van medewerkers op de afdelingen in procedures en richtlijnen.
Lees verder >

Door www.werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen