Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (16)
    • (15)
    • (13)
    • (10)
    • (7)
    • (6)
    • (6)
    • (5)
    • (2)

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Lummen
80 uur
Onze ideale vestigingsadministrator:
  • is een echte administratieve duizendpoot die van afwisseling houdt.
  • heeft liefst ervaring in een HR ondersteunende functie, maar zijn/haar motivatie en gedrevenheid maken écht het verschil.
  • is stressbestendig, communicatievaardig en heeft de nodige tact
  • heeft een goede MS Office kennis (Word & Excel).
  • heeft een goede talenkennis Nederlands (gesproken én geschreven) en een goede basis Frans – andere talen zijn een pluspunt.
  • heeft als pluspunt SAP kennis!
Lees verder >
Hoboken
80 uur
Onze ideale vestigingsadministrator:
  • is een echte administratieve duizendpoot die van afwisseling houdt.
  • heeft liefst ervaring in een HR ondersteunende functie, maar zijn/haar motivatie en gedrevenheid maken écht het verschil.
  • is stressbestendig, communicatievaardig en heeft de nodige tact
  • heeft een goede MS Office kennis (Word & Excel).
  • heeft als pluspunt SAP kennis!
Lees verder >
Aartselaar
40 uur
Hou jij van een dynamische omgeving, multitasking en duidelijke communicatie. Dan ben jij de service coördinator waar we naar op zoek zijn!
Ons team staat in voor de technische, logistieke en administratieve ondersteuning van de service afdeling.
Er wordt van jou verwacht om in de praktijk meerdere taken tegelijk te kunnen behandelen in soms zeer snel wijzigende omstandigheden. Prioriteiten stellen, snel schakelen en steeds op zoek gaan naar creatieve oplossingen zijn een absolute must. Hierdoor is een duidelijke manier van communiceren naar klanten en collega’s zeer cruciaal in je job. We zoeken een collega met een service- & klantgerichte instelling die zich in heel wat situaties kan inleven, zonder daarbij de commerciële aspecten uit het oog te verliezen.
 
Je taken bestaan uit:
  • Dagelijkse planning van de techniekers opmaken en opvolgen.
  • Het registreren van inkomende aanvragen en de terugkoppeling naar de klant verzorgen.
  • Technische, logistieke en administratieve ondersteuning van onze service afdeling.
  • Het afhandelen van interventies van A tot Z
  • Wekelijkse een planning dispatchen naar je techniekers
Lees verder >
Aartselaar
40 uur
Hou jij van een dynamische omgeving, multitasking en duidelijke communicatie. Dan ben jij de service coördinator waar we naar op zoek zijn!
Ons team staat in voor de technische, logistieke en administratieve ondersteuning van de service afdeling.
Er wordt van jou verwacht om in de praktijk meerdere taken tegelijk te kunnen behandelen in soms zeer snel wijzigende omstandigheden. Prioriteiten stellen, snel schakelen en steeds op zoek gaan naar creatieve oplossingen zijn een absolute must. Hierdoor is een duidelijke manier van communiceren naar klanten en collega’s zeer cruciaal in je job. We zoeken een collega met een service- & klantgerichte instelling die zich in heel wat situaties kan inleven, zonder daarbij de commerciële aspecten uit het oog te verliezen.
 
Je taken bestaan uit:
  • Dagelijkse planning van de techniekers opmaken en opvolgen.
  • Het registreren van inkomende aanvragen en de terugkoppeling naar de klant verzorgen.
  • Technische, logistieke en administratieve ondersteuning van onze service afdeling.
  • Het afhandelen van interventies van A tot Z
  • Wekelijks een planning dispatchen naar je techniekers
Lees verder >
Antwerpen
40 uur
  • Samen met 2 directe collega’s vorm je het aanspreekpunt voor de business wat betreft soft en hard gerelateerde HR topics.
  • Je stelt je visibel op waardoor je snel wordt erkend als klankbord door het operationele management.
  • Je bent operationeel ingesteld en neemt snel actie bij ad hoc operationele personeelsvraagstukken.
  • Vanuit eigen structurele analyses werk je voorstellen uit die op de lange termijn bijdragen aan een goede werking van HR voor de business.
  • Je beschikt over de nodige overtuigingskracht en diplomatie om policy’s te implementeren op een manier waardoor zij breed zijn aanvaard en gedragen door het operationele management.
  • Je bent actief betrokken bij functioneringsgesprekken, exitgesprekken, doorstroomgesprekken. Je brengt de sterke en ontwikkelingspunten van verschillende teams in kaart en werkt deze met je collega’s verder uit.
  • Je neemt actief het ownership op van HR gerelateerde projecten en behoudt op alle momenten de voortgang door continue interactie met alle betrokken partijen.
  • Je coacht het operationeel management wanneer nodig om nieuwe procedures succesvol te laten opstarten doorheen de business
Lees verder >
België
40 uur
Vind je niet meteen wat je zoekt in onze vacaturelijst? Maar heb je wel de juiste Facilicom drive?
 
Heb je bijvoorbeeld ervaring op vlak van HR, payroll, facturatie of als inside sales medewerker? Werk je graag nauwkeurig en ga je graag een uitdaging aan?
Stuur dan zeker je CV en/of motivatiebrief naar ons door!

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerd medewerkers om onze teams te versterken!

Enkele voordelen op een rijtje:
  • Flexibele uren
  • Werken in eigen regio
  • Zelfstandig werken
  • Werken bij een grote facilitaire dienstverlener
Lees verder >

Door www.werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen